Spletna trgovina kaldo.si in vsa njena vsebina je v lasti podjetja Kaldo, Artič Urška s.p., Male Rodne 9b, 3250 Rogaška Slatina(v nadaljevanju kaldo.si).
Prepovedana je kakršnakoli distribucija, reprodukcija, javno prikazovanje in objavljanje spletne vsebine ali njenih delov brez pisnega dovoljenja podjetja
Kaldo, Artič Urška s.p.. Z uporabo spletne strani kaldo.si potrjujete, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in poslovanja spletne trgovine ter se z njimi v celoti strinjate. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z uporabo spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kaldo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVpot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov elektronskega poslovanja.
DELOVNI ČAS
Spletna trgovina kaldo.si obratuje 7 dni v tednu, 24 ur na dan. V tem času lahko oddajate vsa vaša naročila. Za vsa dodatna vprašanja v zvezi z nakupom ali naročilom smo vam na voljo v naslednjem terminu:
ponedeljek – petek: 08:00–16:00
Mob.: +386 (0)40 800 646
e-pošta: info@kaldo.si
POSTOPEK NAROČANJA
Za dostop do svojega računa v spletni trgovini kaldo.si se prijavite z vašimi uporabniškimi podatki. Ko izberete željeni izdelek, ga s klikom na ikono »Dodaj v košarico« dodate na svoj nakupovalni seznam. Ob koncu nakupa preprosto kliknite »Zaključi nakup« in izberite način plačila, ki vam odgovarja. Priporočamo, da na tem koraku preverite točnost podatkov o naslovu za dostavo in vaših kontaktnih podatkov. Po zaključenem nakupu boste na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, prejeli potrdilo o naročilu, podrobnosti vašega naročila in obvestilo o možni dostavi.
CENE
Vse cene izdelkov, navedene v spletni trgovini kaldo.si, so izražene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Za vsak naročen izdelek veljajo cene, ki so navedene na spletni strani na dan nakupa. Kljub prizadevanju, da bi zagotovili ažurirane in točne podatke v spletni trgovini, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V takšnih primerih si pridržujemo pravico do spremembe cene med obdelavo naročila. V tem primeru vas bomo o tem pisno obvestili in vam ponudili možnost odstopa od kupoprodajne pogodbe. kaldo.si si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, za katerega ugotovi, da ga na podlagi prejetih podatkov ne more izvesti. Gre za primere, kot so npr. navajanje lažnih oz. neresničnih podatkov, nepopolnih podatkov, ipd. V kolikor naročilo oddajate kot pravna oseba in ste zavezanec za DDV, vas prosimo, da nas o tem predhodno obvestite na naše kontaktne podatke in pri naročilu hkrati navedete vašo davčno številko.
NAČINI PLAČILA
Spletna stran kaldo.si omogoča plačilo na naslednji način:
– po predračunu na TRR ponudnika,
– plačilo preko PayPal računa,
– gotovinsko po povzetju.
V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, vam bomo na vaš e-naslov poslali predračun s podatki tekočega računa, na katerega lahko vplačate znesek z UPN obrazcem, s položnico ali prek svoje spletne banke. Veljavnost predračuna je 2 (dva) delovna dneva. Naročilo bomo odpremili po prejemu zneska na naš TRR. Originalni račun boste prejeli v paketu ob dostavi vašega naročila.
Podatki za plačilo na naš TRR:
Prejemnik: Kaldo, Artič Urška s.p.
IBAN: SI56 0510 0801 5769 573
Račun odprt pri banki: Abanka d.d.
Pri plačilu navedite sklic 00-številka predračuna.
V kolikor izberete plačilo po povzetju, vas bomo vnaprej obvestili o predvidenem terminu dostave.
Pri plačilu po povzetju znesek plačate dostavnemu kurirju v gotovini, zato vas
prosimo, da vnaprej zagotovite prisotnost na naslovu za dostavo in pripravite
točen znesek za plačilo.
PIŠKOTKI
Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
Shranjevanje piškotkov
Piškotki se lahko shranijo različno dolgo. Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo. Trajni ali shranjeni piškotki na Vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.
Vrste piškotkov
Nujno potrebni piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Izvedbeni piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika. Funkcionalni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere Vaše izbrane možnosti (Vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj ersonalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje Vaši dejavnosti na spletni strani. Ciljne in oglasne piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.
Upravljanje piškotkov
Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so le-ti omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
PRITOŽBE IN SPORI
Kaldo.si v celoti spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi obravnavati vse pritožbe z dolžno skrbnostjo in činkovitostjo. Vse morebitne pritožbe nam lahko pisno oddate na enaslov info@kaldo.si ali jih pošljete na naslov Kaldo, Artič Urška s.p., Male Rodne 9b, 3250 Rogaška Slatina. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V primeru morebitnih sporov se bomo pri kaldo.si po najboljših močeh potrudili zadeve rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ni možna, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno Okrajno sodišče v Šmarju pri Jelšah.