Dostava

Vsa naročila, oddana do 12:00 ure, bodo obravnavana še isti dan. Naročila, oddana po 12:00 uri, bodo obravnavana naslednji delovni dan. Enako velja za naročila oddana ob sobotah, nedeljah in praznikih. Po oddaji naročila boste na vaš e-naslov prejeli potrdilo o naročilu. V trenutku, ko prejmete potrdilo o naročilu, je kupoprodajna pogodba med vami (kupcem) in nami (prodajalcem) nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa na sedežu podjetja. Naša ekipa si prizadeva obravnavati in odposlati vsa naročila v roku 1–3 delovnih dni. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1–2 delovna dneva), boste naročeno prejeli v roku 2–5 delovnih dni po oddaji naročila. V primeru morebitne zamude pri dostavi vas bomo o tem predhodno obvestili, nakar imate na izbiro naročilo sprejeti ali odstopiti od pogodbe. Dostavo za nas opravlja podjetje GLS, stroški dostave brez DDV znašajo 3,40 EUR (+ 0,70 EUR v primeru plačila po povzetju) za vsa naročila do vrednosti 60,00 EUR. Za naročila nad to vrednostjo je dostava brezplačna. Prosimo, da ob naročilu navedete točen naslov za dostavo in kontaktno telefonsko številko, kjer ste dosegljivi večino časa. Prosimo tudi, da ob predvidenem datumu dostave zagotovite prisotnost na naslovu, ki ste ga navedli. V nasprotnem primeru vas bo dostavni kurir kontaktiral na vašo telefonsko številko in se skušal dogovoriti glede časa dostave. V kolikor ne boste dosegljivi, vam bo kurir na vašem naslovu pustil obvestilo o neuspešnem poskusu vročitve in telefonsko številko, na katerega ga lahko pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo. Za morebitne zamude pri dostavi zaradi logističnih težav s strani izvajalca GLS ne odgovarjamo. V dogovor primeru osebnega prevzema vas prosimo, da nas pokličete na telefonsko številko 040 800 646.

 

VRAČILO IN ZAMENJAVA BLAGA TER PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA


Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti blago, vse morebitne nepravilnosti in poškodbe pa takoj sporočiti dostavljalcu ali prodajalcu. Ko opravite nakup v spletni trgovini kaldo.si in prejmete naročeno blago, bodite pozorni na naslednje:
– ohranite originalno embalažo z vsemi pripadajočimi etiketami in
morebitnimi dodatki na naročenem izdelku;
– pred pomerjanjem naročenega izdelka ne odstranjujte etiket;
– pri pomerjanju bodite pazljivi, da ne poškodujete izdelka;


V primeru, da se odločite za menjavo/vračilo izdelka, ga v času, ki je določen za vračilo blaga, ne smete uporabljati. Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pisno sporočilo lahko pošlje po pošti na naslov Kaldo, Artič Urška s.p., Male Rodne 9b, 3250 Rogaška Slatina ali na e-naslov info@kaldo.si. V tem primeru je kupec dolžan blago vrniti v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. V primeru vračila mora kupec mora blago vrniti nepoškodovano, nespremenjeno, v originalni embalaži, z vsemi pripadajočimi
etiketami, ovitki in morebitnimi dodatki, s priloženim računom ter izpolnjenim obrazcem za vračilo/menjavo blaga na naslov, Kaldo, Artič Urška s.p., Male Rodne 9b, 3250 Rogaška Slatina. Prodajalec blaga ni dolžan sprejeti ali zamenjati v kolikor zazna sledi uporabe ali namerno uničenje s strani kupca. V primeru vračila blaga se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom ali z vračilom kupnine. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, oziroma najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega izdelka (katerokoli nastopi prej). Kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega nima nobenih stroškov. Morebitne uveljavljene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Vsakršna morebitna reklamacija, menjava ali vračilo so možni samo ob predložitvi računa. V kolikor kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan, da v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije, in sicer pri dostavni službi GLS. To lahko stori takoj ob vročitvi pošiljke oziroma v kolikor pomanjkljivosti niso takoj vidne v 30 dneh od vročitve. Reklamacija mora biti na GLS vložena v pisni obliki in mora vsebovati navedbo paketne pošiljke, na katero se reklamacija nanaša, datum izročitve paketu kupcu, podatke o vlagatelju reklamacije in razloge za reklamacijo. Če kupec v roku štirinajstih (14) dni pisno na elektronski naslov info@kaldo.si ne sporoči, da je prejel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.